توت کوچولو

اینجا رو خیلی دوس میدارم(دوسمش دارممممممم)

توت کوچولو

اینجا رو خیلی دوس میدارم(دوسمش دارممممممم)

یک به اضافه :1+

الانه که همه بریزن رو سرم من رو قتل عام و خاص کنن !! خوب خیلی پوزش میطلبم به دلیل این نقل و انتقالاته مذخرف :دیییییی !! ولی قوله قول که یگه همینجا بمونم !! حالا این حرفا رو ولش جریانات رو بچبس :

 

1+ اول: دارم اینــــــــــــــــو میخورم !! نمیدونم هر وقت میام پایه کامی یه نوشیدنیه تلخ مینوشم تا بتونم شیرین بنویسم !!! هییییییی فردا قرار است به مدرسه مشرف نشویم !! البته احتمال مشرف شدنمان نیز بسی وجود دارد اما ازآنجایی که بویش می آید کودکان خردسال کلاسمان برای اردک بازی(چاپلوسی و خود شیرینی ) قرار است تشریف مبارکشان را مدرسه ببرند و ما نیز باید برویم زیرا ... نمیدانم !!!

1+ دوم: تصمیم بر آن است تا ما به طور کامل سَتِل(مستقر) نشده ایم پستهای طولانی و نمک بارمان را به ثبت نرسانیم !! و باید عرض شود در حال حاضر از ثبت هرگونه لینک معذورید و معذوریم !!چون ازین قالب خوشمان نمی آید و قرار است همراه با نازنین جان تغییراتی بر قالبمان انجام دهیم تا به میلمان بیاید !!

1+ سوم(خودمونی) : هیییییییییییییییییی !! دهنم پاره شد من عمرن بتونم دو کلوم ادبی حرف بزنم اینا از کجام در اومد الله یعلم و انتم لا تعلمون !!! امروز سره کلاس فیزیک داشتیم مسئله حل میکردیم از دینامیکا بعد یه سؤال ازمون پرسید همه به خیال خودمون درست جواب دادیم  بعد یهو ورداشت گفت شما همتون غلط کردین !!
این عیده قربان بود ، بعد شهرام (شوهر دختر عمم!!)زنگ زد خونمون  تبریک بگه بعد ورداشته میگه ساله نوتون مبارک =))


1+ آخر: اون وب میلیه رو ازین به بعد توش فقط داستان میذارم !! یکم سبکم رو گم کردم تا جا بی افتم زیاد طول نمیکشه من کلا بچه با استدادی هستم غصه نخورین زودی میشم همون توت کوچولوی شیرین سخـــــــــــن !!

1+ اختار : حمید مگه من با تو نیستم بچه؟؟؟ زود کلید وب قبلیم رو بیار بده دستم دهههههههه !!!

 

تآ تآ

نظرات 14 + ارسال نظر
بهاره دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.khuneye-eshgh.com

اوووووووووووووووووووووووووول:دیییییییییییی

:***************************************

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

تبرییییییییییییییییییییییییییک

:دییییییییییییییییییی

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس عسیسم :*

بهاره دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.khuneye-eshgh.com

خوندم اوووومدم:******
راستی توتی جونم ا تاخیر سال نو مبارک:دییییییییییییی
می بینم که به دلیل اردک بازی سایرین باید مشرف شین مدرسه:دیییییی نگران نباش مدیر جون مدرسه وقتی بطلبه دیگه باید رفت:دیییی

میسی :******
آره سال نوم خیلی مبارک :دیییییی
واقعا ولی حالا تا شب قراره یه خاکی تو سرمون بریزیم :دییی
نوسچ مدیر اراده هم کنه نیتونه ما رو بکشونه (غشمولککککککککک )

بوس

بهاره دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.khuneye-eshgh.com

اون بلک دلستره هم نوش جونت جای منم بخور اوکی؟:دی
می گم توتی جون تو هنر عکاسی هم داریاااااااااا، زیاد چیزای تلخ نخوری یه چیزی میشی:دیی

میسی یه پارچه به همه میرسه دعوا نکنید=))
نه من خوراکم تلخیه اگه نخورم که این هنری هم که دارم از دست میدم (غشششششششششش)

بهاره دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.khuneye-eshgh.com

اول و دوم و سوم خودم شدم اینم چارم:دی

میخوای پنجم و شیشم و هفتمم بشو بعد اگه اجازه بدی بقیه رو هم خبر کنم؟؟

آخه فقط به یو گفتم !!

بهاره دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.khuneye-eshgh.com

اینم کامنت پنجم به همراه بووووووووس های فراوان برای توتی دوباره متولد شده
بوووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووس

هییییییییییییی پنجمم شدی دیگه =))
تفلدم مبارک =)))))))))))

میسی عسیسم
بووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووس

X .:. دختر برفی .:. X سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ق.ظ http://hehe.blogsky.com

سلام ...
خوبی عزیزم؟
فدات شم من... چکال کنم آخه :(
. . .
بخدا سخته...
واستم دعا کن...

بازم میام خانومی
تو هم ما رو فراموش نکن

روزات برفی عزیزم

شنااااام خوشملم..
میسی یو خوفی؟؟
الهی آمین=)) .. غصه نخور عسیس دلممم
:(
دها میکنم نازنینم !!
آخه من میبینم یکی غصه داره غصم میگیره به خدا !!
بیا پیشم با هم میخندیم خوش میگذره !!

نه من عمرن فلاموشت کنم !!
برف دوس میدارم ولی اینجا کمتر برف میباره :((

همیشه پاییز و بهار باد :دییییی

غصه نخور باهشه؟؟؟

آفرین عسیسم میام پیشت بوس !!

شاذه سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ق.ظ

سلوووووووووم
خوبی؟
مرسی که خبرم کردی
متن ادبی تون هم با نمک بود!
امیدوارم موفق به تشرف نشوید و بنشینید سرجایتان دلستر بنوشید!
با تا!

سلااااااااااااام عسیسم!!
میسی یو خوبی آیا؟؟
خواهش !!
=))

نشدیم دیگه میبینی که تو خونه تلپ شدم =))

عسل رز سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ب.ظ http://asaleroz.blogsky.com

سلام
کیریسمس بر تو مبارک عزیزم
ممنونم که به من سر زدی وتبریک گفتی

سلام !!
میسی !!
خواهش میشه !!

شاذه سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ

سلاممممم
اگه اینا بهم نرسن میکشمت!

هوم؟؟
صدا نمیاد ! انتن دهی ضعیفه =))

سما چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ق.ظ http://sama-love.blogsky.com

love............................love

منم لاو !!!

میسی عسیسم!!

نرگس چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.nargesb.blogsky.com

میگم این دختره یهو چجوری جسم دار شد ؟!!

عجله نکن تو قسمت بعدی می فهمی :دیی

بهاره پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://khuneye-eshgh.com

سلااااااام توتی خوشمل من بوووووووووس. داستانت خیلی محشره زووووود بذار ادامشو. من الان از موبایل آنم جونم داره در میاد 4 کلمه میتایپم :دی

سلاااااااام عزیز دلم!!!!!!
میسی !!
ببینم چی پیش میاد حالا=))

:دیییییییییی

م س ا ف ر پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ http://sheva.blogsky.com

یالا یالا بقیه شو یالا
من نمی تونم هی صبر کنم
سریع قسمت بعدیش رو بذار.تا سه می شمارم.یک دو سه...یک دو سه
به نظرم خیلی واسه فیلمنامه خوبه.یه درام قشنگ و بامزه و ... میشه
البته اگه آخرش فیلم هندی و اشک دربیار نشه
اون جوری که معلومه قراره غم و غصه هم توش بیاد
میلییییییییییییییییییییییییییییییی
به خاطر ما پانی رو نکش

نرگس پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.nargesb.blogsky.com

انگار هم سن خودمی :پی
مرسی از جواب :دی ولی یکم غیر منطقی نبود ؟!
خوب داستانه دیگه ...
واخ واخ مشروبات الکلی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد